Всесвітній день захисту прав споживачів
Вiдзаначається в роковину виступу Президента США Джона Ф. Кеннеди в
Конгресі в 1961 році. У виступі були сформульовані чотири основних
права споживача: право на безпеку, право на інформацію, право на вибір
і право бути почутим.
Пізніше до них додалися ще чотири: право на відшкодування збитку, право
на споживчу освіту, право на задоволення базових потреб і право на
здорове навколишнє середовище. У 1983 році день 15 березня був
закріплений в міжнародному календарі святкових дат, як Всесвітній день
захисту прав споживачів.
Шановні друзі!
Сьогодні завданням першочергової ваги є задоволення
культурних, духовних і освітніх потреб людини, створення умов для
споживання високоякісної і безпечної продукції і надання послуг згідно
з стандартами та нормами Європейського співтовариства.
Відповідно до європейських стандартів, задоволення
потреб споживачів стоїть на першому місці. Зрозуміло, що без
гарантування балансу між інтересами виробника та споживача, без довіри
споживача до виробника нормальне функціонування ринку неможливе.
Прагнучи до вершин досконалості в організації всього суспільного життя
ми повинні робити все від нас залежне для поліпшення якості життя
кожного громадянина нашої держави.
Безумовно, рівень захисту прав споживачів буде
зростати одночасно з розвитком національної економіки, впровадженням
нових систем якості тощо.
Шановні друзі! Бажаю Вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, життєдайних сил на довгі роки!